Porno İzle

Yorum yapın

Hd kalitesinde birbirinden farklı lezbiyen , anal , oral , liseli , genç , yaşlı bir sürü kategorideki porno filmler izlenmeyi bekliyor sizde hemen bakmaya ne dersiniz….

TIKLA!!!!

Kaliteli Filmlerin Adresi

Yorum yapın

TheVizyon.com sitesi 2013 itibariyle HD Film, Vizyon Filmleri3D Filmler ve Kaliteli Filmleri izlemek amaçlı oluşturulmuş sürekli güncel ve ücretsiz bir şekilde yayın yapan bir sitedir. Her gün bünyesinde bulunan film arşivini güncelleyerek en kaliteli, en komik, en korkunç filmleri sizlere sunmaya çalışmaktalar.

Siz seyircilerin hak ettiği kaliteli güzel filmleri bulmak o kadar kolay ki… Tüm filmler partli sistem ve tek parça şeklinde yayınlanıyor ve sadece bir tık uzağınızda. Vizyon filmlerini oldukça paylaşmaya çalışan TheVizyon.com her türlü imkanlarını sunuyorlar.

Web Sitesi: http://www.TheVizyon.com

Ensest Hikayeler,Aile İçi Sex Hikayeler,Ablamla Sex Hikayeleri

22 Yorum

Daha Fazlası İçin: http://erotikhikayecim.org/

Adım Zuhal iç anadoluda bir kasabada yaşıyorduk. Ablam evlenerek karadeniz kıyısında bir şehre yerleşmişti. Ablam benden 10 yaş büyüktür. Ben şimdi 20 yaşındayım. Ablam evlendikten sonra ben de yazları onların yanına gider denize girerdik o zamnlar daha çoocuk sayılırdım. Zaman geçtikçe geliştim güzelleştim, tam bir genç kız olmuştum. Bundan 2 yıl önceydi;yine yanlarına gittim. Eniştem de ablam da çalışıyorlardı. Ablam devamlı gündüz eniştem de vardıyalı çalışırdı. Sadece cumartesi ve pazar günleri denize gidebiliyorduk. Diğer günler evde idim. Eniştem gece vardıyasına başlamıştı. Gece çalışıyor gündüz evde oluyordu. Ablam enişteme dediki; Zuhalın canı çok sıkılıyor madem gündüz evdesin denize gidin sezon geçmeden dedi. Eniştem bilmem ki falan dedi; ben hemen eniştemin boynuna sarıldım hadi enişte kırma ablamı beni götür dedim. O da peki gideriz dedi. Birlikte denize gitmeğe başladık ama bikiniyi giyince eniştemiin gözleri faltaşı gibi açıldı. Ne o kız sen büyümüşsün alımlı bir kız olmuşsun dedi.Bikinin üzerine plaj kıyafetlerini de giyerek arabasına bindik sahilde müsait bir yer aramağa başladık karadenizde pek geniş plajlar yokyur. Olalanlarda çok kalabalıktır.Neyse tenha bir yer bulduk. Soyunduk denize girmeğe başladık. Ben iç anadoluda yetiştiğim için yüzme bilmezdim. Daha önceleri eniştem kolarına alır yüzme öğretmeğe çalışırdı. Daha fazla

Erotik Hikayeler, Komşu Sex Hikayeleri

3 Yorum

Daha Fazlası İçin: http://erotikhikayecim.org/
Komşunun Oğluyla Sikiştik Ben Nesrin. 36 yaşında oldukça güzel bir kadınım. Memelerim kalçalarım bir çok erkeği dönüp baktıracak kadar güzeldir. Eşim 39 yaşında iyi bir işi olan oldukça yakışıklı karizmatik bir erkek. Cinsel yönden hiçbir sorunumuz yok hemen …her gece her türlü pozisyonda sevişiriz. O konuda eşime minnettarım. Cinselliğimi yaşatıyor bana Geçen gece yine sıkı bir geceydi. 3 kere göklere çıkardı beni. Sabah beni uyandırmadan gitmişti. Saat on gibi uyandım çırılçıplaktım yatakta daha memelerimden diş izleri geçmemişti. Harika bir geceydi gerçekten düşünüce içim ürperdi. Yatakta gerindim ellerim vücudumda dolaştı. Kalktım yataktan. Banyoya girdim. Duşumu aldım. Yatak odasında aynanın karşısında vücudumu inceledim. Harika görünüyordu memelerim. Ama ayva sarısı tüylerim uzamıştı azıcık alınması gerekti. Bu konuda eşimde bende çok hassasız. Hiç tüy istemez vücudumda. Tekrar banyoya gittim ağdamı hazırladım Temizliğimi yaptım. Yine ıslanmıştım aslında istiyordum yine bir ara eşime telefon açıp gelmesini bile istemeyi düşündüm ama iş yeri uzaktı hevesimi akşama bıraktım. Ağdam bitmişti. Pırıl pırıl olmuştum. Duşa girmeden bir sigara içmek istedim. Üzerime bir şeyler giyip Daha fazla

EN BEĞENİLEN YENİ FİLMLER

5 Yorum

EN BEĞENİLEN YENİ FİLMLER

2013 Yılının Gözde Filmlerinden Olan Hızlı Ve Öfkeli 6 Büyük İzlenme Oranıyla Ardından Gelen Parker Çok Tutulmuştur.

Ve Haftanın Yeni Çıkan Filmi Brad Pitt’in Oynadığı Dünya Savaşı Z Sitemizde Yerini Almıştır.

WebSitesi:FilmSinemam.Blogspot.Com

Başörtülü kapalı annemi siktim

5 Yorum

Herkese merhaba. Adım Ferit. 24 yaşındayım izmirde annem ıle bırlıkte  yalnız yasıyorum. babamla annem ben dogmadan once ayrılmıslar babam gelıp gıtmez aramaz sormaz.. Anneme olan ilgim intenretteki ensest hikayelerini okumaya basladıktan sonra artmaya basladı. olmaz ya aslında anne ogul desemde  oluyormus buyuk konusmamak lazımmıs. Burda yazacaklarım kesinlikle uydurma yada yalan değildir. harfi harfine annem ıle aramda gecen herseyi sizinle paylasıcam.Annemin adı nurcan. 160 boylarında 70 kılo Türban takar  etine dolgun iri memeli harika bir varlıktır.askerdeyken canım sureklı sikişmek istiyordu ve hep annemi hayal ederek 31 cekıyordum.annem ıle aramızda gecenler ben askerdeyken annem beni ziyarete geldiğinde gerceklesti. yaklasık 2 aylık askerdim. annemle  sureklı telefonda uzun uzun konusuyorduk.. cevremde sohbet edebileceğim kimsede yoktu zaten. birgun ankesorlu telefondan annemı aradım cok bunaldıgımı ve beni gormeye gelmesini soyledim. tamam oglum dedi. haftasonu cıktı ve geldı. askerlıgımı izmire yakın bıryerde yapıyordum. Daha fazla

Hemşire teyze hastanede sikiş

2 Yorum

Merhaba arkadaşlar ben boludan tolga 26 Yaşındayım ve sizlere 1 sene once hemşire komşumuz aysegul teyzeyle olan birlikteliğimi yazacağım. aysegul teyze idare eder güzellikte, hafif tombul, kara tenli, 38 yaşındadır. Hemşireler ne azgın olur bilirsiniz. Onu sikmeyi çok uzun zamandır düşünüyordum ama bir türlü fırsatını bulamamıştım. Sonunda müthiş bir plan yaparak, onu ne olursa olsun sikmeyi kafama koymuştum. aysegul teyzenin bir izin gününde onlara gittim. Beni içeri davet etti. aysegulnin üstünde tayt ve ona küçük gelen bir t-shirt vardı. Göğüsleri öyle büyüktüki sütyenini deleceği dışardan belli oluyordu. Biraz sohbet ettik, bir şeyler içtik ve ona kırgın olduğumu bir iğne yapıp yapamıyacağını sordum. Biraz işim var sen bekle ben yapıp geleyim dedi. Baktım yerleri siliyor. Arkasından gittim ve biraz götünü seyredip ona yardım etmeye başladım. Bu fırsatı kaçırmıyor ona iyice yağ çekip, yakınlaşıyordum. Işi bittiğinde uzan kanepeye dedi.  msn adresim Bende uzanıp açtım götümü. Beni görünce hafif bi sırıtmıştı, çünkü götümün iki yarısınıda bilerek o görsün diye açmıştım. O kadar açmasanda olur tolga dedi. Çokmu açtım neyse yabancımı var dedim. Üstüne atlamak için en ufak bir hareketini bekliyordum. Daha fazla

Yengemle abimden gizli sikiştik odada

4 Yorum

ne olduysa kuzenimin nişan eğlencesinde oldu ve muhteşem bir geceydi. büyük kuzenimin eşiyle başımdan geçenler harikaydı her zaman zaten gözüm üzerindeydi güzel bir kadın çekici oturup kalkarken farkında olmadan frikikler verirdi ve bende hiç kaçırmazdım . ne olduysa işte küçük kuzenimin nişan yemeğinde oldu herkes içmiş kafalar güzel mekan karanlık kim kimle napıyo belli değil o ara gözüm yengeme takıldı kendinden geçmiş bi köşede oturuyodu gittim yanına başım dönüyo dedi lavaboya götürdüm giderken beline sarıldım o da kendini bıraktı kolluma bunun rahatlıyla elimi kalçalarına doğru kaydırdım tabi hiç bişey demedim farketmemiştir bile lavabodan çıktı yine aynı pozisyonda yürüdük oturduk yerimize herkes aşağıda eğleniyo ben yukarda yengemin yanında bekliyorum baktım iyice kendinden geçiyo fırsat bu fırsat diye hem mekanın karanlık olmasından hemde herkesin aşağıda sahnede olmasından yararlandım yengeme yanaştım elimi omzuna attım direk kafasını koydu omzuma 1 2 dk sonra elimi aşğıya doğru indirmeye başladım hiç ses çıkartmıyodu tabi bende yardım amacıyla yapıyorum elimi bacağına koydum hiç bişey demedim konuşurken elimi yukarıya doğtu kaydırmaya başladım okşuyarak biraz öyle devam ettim sonra yavaşca eteğinin içine doğru devm ettim hiç bişey demedi tam tersi hafif hafif inlemeye başladı sonra elimi direk amına attım sertçe Daha fazla

Baldız otobüste dayadım evde karımın yanında siktim

5 Yorum

Merhaba size anlatacağım bu olay gerçek ve doğrudur,ben sizlerın hikayesını okuyunca bende yazmak istedım,adım bekır yaşım 28 bundan yaklaşık olarak 5-6 sene önce istanbulda oturuyordum ve evliydim,eşimin yakın akrabaları gültepede oturuyordu,eşimin teyzesinin kızı olan bedriye genç ve güzel bir kızdı daha bakıreliği bozulmamıştı.bize bir gün gelmek istediğni söyledi,bende çalişmadığım bir gün onlara gittim ve günlerden salı idi.BEN BEDRİYE,yi evden aldım ve m.köyden taksime geldik akşam saat 7 sıraları idi.duraklar çok kalabalıktıbiz şirinevlere gidecektik.sırada kuyruk uzundu ve bizde sıraya girdik.otobüs doldu,ben ve bedriye ön kapıdan girdik araba ana ,baba günüydü.iyice sıkıştık araba hareket ettiğinde yakınım benım sol bacagımın solunda duruyordu ve ben fazla yanaşmak istemıyordum ama mecburen yanaştm ve birbirimize tenlerimiz değdi.içimde bir art niyet yoktu,onun üzerinde ince bir etek vardı bendede girı ve geniş pantolon vardı. kendisi16 yaşındaydı ve güzeldi.Duraklarda tam doldu araba ben bedriyeye tam yanaştım baktım benim 16cm.lik kalkmaya başladı ve ben utandım ama istemeden onun bacagına sürtünuyordu ve oda his etti ama belli etmedi,benımkının kafası kalın ve iyice şiştı Daha fazla

EN BEĞENİLEN SEKS HİKAYELERİ

2 Yorum

EN BEĞENİLEN SEX HİKAYELERİ
İnternet dünyasında birbirinin aynı olan yazıları görmekten bende sizler kadar rahatsız oluyorum. Aynı yazıların ve yorumların paylaşıldığı birbirinin kopyası olan sitelerle dolup taşan internet dünyasında bazen gerçekten kaliteli, ziyaretçilerine iyi vakit geçirten veb siteleride yok değil.

Bu sitede profesyonelce işlenen sex hikayeleri konusu ve yazıların kalitesi ve hatta yazıları paylaşan yazarların hayatlarından gerçek kesitler taşıması benim oldukça beğenimi topladı ve taktir ettim. Her anlamda gerçekleri arayan bir internet kullanıcısı olarak gerçek sex hikayeleri bulmak, Bu hikayelere kendi yorumlarımı kata bilmek ve hatta unutamadığım sex hikayeleri ve hala bende hatırası kalan oalyları paylaşa bilmek ve bütün bu olanakları gerçekten kaliteli bir sitede yapa bilmek bana gerçekten güven ve mutluluk verdi.

Bu veb sitesindeki diğer ziyaretçi arkadaşlarıma ve site yöneticilerine bu konuda gösterdikleri hassasiyet ve ve öz güven için teşekkür ederim. Siz yazımı okuyan değerli arkadaşlarım eğer gerçekten kaliteli sex hikayeleri arıyorsanız bağlantılarını paylaştığım veb sitenizi ziyaret etmenizi canı gönülden tavsiye ederim.

WebSitesi: http://erotikhikayecim.org/

Eski Yazılar

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.