Hizmetçiyi Zorla Siktim

4 Yorum

Merhaba değerli sexhikaye okurları  Utanıyorum yaşadıklarımdan Her şey bir anda gelişti. Aklım neredeydi?.. Eşimi ve çocukları ailesinin yanına Kütahya ya göndermiştim. Otobüse bindirdikten sonra eve gelip hemen yatmıştım.Eee Kolay değil, 43 yaşında 3 günde defalarca sevişmiştik. Eşim yaklaşık on beş gün kalacaktı annesinin yanında. Sürekli çalıyordu zil, rüyamda mı yoksa gerçek mi? Zorla kalktım yataktan kim olduğuna bakmadan kapı otomatiğine basmış ve elimi yüzümü yıkamaya lavaboya yönelmiştim. Havlu ile yüzümü kurularken kapı önünde duruyorlardı. Her zamanki gibi oyundan bitap düşmüş Esra ve babası Hüseyin Efendi yani yazlığımın içindeki kulübede kalarak ev ve bahçe işlerindeki yardımcım. Halil Bey, Hanımı ve çocukları köye götüreceğim de, bana birkaç gün izin verseniz. Dedi. Her yaz köye götürürdü ailesini, severdim kendisini, eşide çocuklarda çok iyilerdir. Tabii olur Hüseyin Efendi, zaten bizimkiler de yok,
varsın gitsinler. Dedim. Rahat rahat birkaç gün eve dostumu atarım diye düşündüm. Esra burada kalacak, bir ihtiyacınız olursa yardımcı olur. Koca kız oldu,beşide bitirdi. Dediğinde hayallerim sona ermişti. Ne yapalım yine otele talim edeceğiz Akşam deniz çok güzeldi, biraz yüzdükten sonra terastaki şezlonga uzanıp dinleniyordum. Bir gürültü ve çığlıkla kendime geldim, hemen sesin geldiği mutfağıma doğru koştum. Esra yerde yatıyor ve hıçkıra hıçkıra ağlıyordu, makarna haşlarken tencereyi üzerine dökmüş. Hemen yerden kaptığım gibi küvetin içerisine götürdüm,hem söyleniyor hem soğuk suyu küvete dolduruyor, hem de kızın elbiselerini çıkarıyordum. Esra da Annem bana makarna yapmayı öğretmişti, tencereyi kaldıramadım gibi ağlayarak sözde kendini savunuyor, oysa küçük bedeni…( )hem korkudan hem de suyun yakmasından kıpkırmızı olmuştu.İkimizde saçmalıyor olayın heyecanını yaşıyorduk.Kesinlikle aklımda bir şey yoktu. Hafif hafif yanan yerlerine su akıtıyordum, ağlaması azalmış fakat utandığından bana baktıkça kızarıyor ve daha ufak bir ceviz kadar olan göğüslerini elleriyle çalışıyordu. Onun acısının hafiflemesi ve bu utangaç hali beni etkilemeye başlamıştı. Az önce bırakıp giden ailesine kızarken şimdi içten içe garip bir duygu kaplıyordu bedenimi,sanki hiç kadınlarla olmadığım kadar büyük bir hisle bu küçücük bedeni arzulamaya başlamıştım. Olay kontrolümden çıkmış ve ne yaptığı artık bilmiyordum. Zaten şortlu olduğumdan küvete yanına uzandım, hem elimdeki su tasını yavaş yavaş döküyor, hem de vücudunu sözde iyileşmesi için okşuyordum. Kemik gibi olmuştum. Onu sonsuz arzuluyordum. Küvette onu kucağıma oturttum, minik kalçalarını o kaçırdıkça ben zonklayan sikimin üstüne doğru çekiyor ve saklamaya çalıştığı küçük göğüsleri dahil cılız vücudunu hafif hafif okşuyordum. Birden ayağa kalktı ve ben iyileştim dedi.  Oysa hala ağlamaklı ve vücudu yer yer kızıldı. Hala minik elleri göğüslerini saklamaya çalışıyor, ıslanan külotu ise aşağıya sarkmış tüy dahi olmayan cinsel organını açıkta bırakıyordu.Hemen ayağa fırladım, bir hamlede kalçalarından tutarak yatak odasına çıkardım. Yatağa uzatıp, krem ararken o başına gelecekleri anlamış gibi acısını unutmuş beni ikna etmeye uğraşıyor Merak etmeyin, bir şey olmadı, daha acımıyor ben ise aklımı yitirmiştim sanki, bulduğum ilk kremle tüm vücudunu ovmaya başlamıştım bile O kendini sıktıkça ince bedeninde kemikleri daha da belirginleşiyor, göğsü iyiden iyiye kayboluyordu. Birden ters çevirdim, elleri göğüslerini saklamaya çalıştığından altında kalmış tamamen korumasız bedeninden bir hamlede külotunu da çıkarmıştım. Hasta olursun, ıslak gibi saçma sapan sözler söylüyordum. O halde kalçalarının üzerine sikim arasına denk geleçek şekilde oturdum, kesinlikle kıpırdamıyor, fakat korkudan mı acısından mı titriyordu. Vücudundaki tek çıkıntı olan kalçaları ancak tek avucumu dolduracak kadardı. Kremle sırtını aşağılara doğru ovuyor, okşuyordum. Elime bolca krem alarak nokta gibi olan göt deliğini açmaya çalıştığımda çığlık atarak Ne yapıyorsun Halil Amca, ben iyileştim, beni bırak, acıyor diyor fakat kesinlikle kıpırdamıyordu. Zorda olsa cim parmağımın başını götüne sokmuştum, ağlaması fazlalaştığından azarlıyor Seni iyileştirmeye çalışanda kabahat, zaten ortalığı da batırmışsın, kim temizleyecek, rahat durmazsan böylece dışarı atarım, babanı da işten çıkarırım diyerek tehditler savuruyordum. Aşırı zorlanmasına rağmen parmağım sonuna kadar girmiş fakat 17 cm. yarağımı nasıl sokacağımı düşünüyordum. Ben şortumu çıkarmak için üzerinden kalktığımda çevikçe bir hareketle yataktan kalkıp salona kaçtı, hemen yakalayıp tehdit ederek bir tokat attım, bayılmıştı, koltuğun koluna kalçaları dik olacak şekilde yatırdım.()  Küçük fakat yusyuvarlak kalçaları artık beni bekliyordu, zonklayan yarağımı kremleyip başını bastırdıkça baygın olmasına rağmen acıdan inliyordu. Parmaklarımın yardımı ile zorda olsa başını soktuğumda, çığlık atarak kendine geldi. Ha bire bağırıyor, ağlıyor Çokkk acıııııyooor diyordu. Durmama imkan yoktu, düşünemiyor sadece yapıyordum. Ne kadar zorladıysam da ancak 5-6 cm giriyordu, daha fazla girmediği için hafif hafif gidip gelmeye başladığımda dayanamayacağımı anladım ve bastıra bildiğimce bastırarak kendimi bıraktım, onun çığlıkları beni daha fazla etkiliyor ve oluk oluk götüne boşalıyordum. Birden çektim, Bağırarak kalkıp kaçmaya başlamıştı fakat götünden    kanla birlikte döllerim dökülüyordu

Ben Sex Seven Bir Kızım

2 Yorum

Ben antalyadan buse 19 yasinda esmer sari sacli bir kizim anlatacagim olay bu yaz tatilinde geciyor. Annem gecen sene kendinden 4 yas buyuk bir adamla emre abiyle (37) evlendi ben keyfine duskun seks sever bir kizim. Birgun teyzem hastalandigi icin annem teyzemlere gitti. Bende o gun arkadasimda kalacagimi emre abiye soyledim emre abide yasina ragmen cok yakisikli adonisleri kaslari falan olan karizmatik bir erkek gitmeme izin verdi ben gittim arkadasimin abisi kaza gecirdigi icin ben evimize geri dondum. Saat cok gec oldugu icin uyandirmamak icin emre abiyi eve anahtarimla girdim sessizce yukari odama cikarken annemlerin odasindan ahh ohhh diye sesler geliyordu kapisida yarim sekilde acikti kapinin araligindan baktim emre abi annemle sikisirken kameraya cektikleri videoyu plazma tvde izleyip 31 cekerken gordum ilk bastada soyledigim gibi seks sever bir kizimdir. Bende dayanamayip elimi sudan vicik vicik olmus amima attim amimi sanki yirtacakmis gibi mincikliyordum. Bu arada cikardigim seslerden
emre abi benim onu izledigimi gordu ve benim yanima geldi cirilciplakti onun yaklasik 26 cm sikini gorunce heyecanlandim ve daha cok azdim o bana ilk once sarildi sonra gotumu mincikladi ben ilk basta ona yapma dedim ama yapmasini cok istiyordum o bana sakin ol kendini babanin kollarina birak dedi sesimi cikarmadim beni kucakladi odalarina goturdu hava cok sicak oldugu icin icime kulot giymemistim sadece mni bir sort ve askili body vardi sudyen giymemistim hemen sortumu cikardivay vay vay kizima bak sen ne kadarda taze guzel bir ami varmis dedi guldum yavas yavas amimi yalamaya basladi bodymi cikardi dipdiri memelerimin sertlesen uclarini yalamaya basladi bana patlakmisin diye sordu evet dedim guldu ve isine devam etti yarragi cok guzel duruyordu onu yalamak icin can atiyordum gozlerimi ona diktigimi gorunce hadi yala benim kucuk fahisem dedi isirip koparircasina yaladim bu sirada onun elleride amimi parcalarcasina oksuyordu yarragini agzimdan cekti ve beni yataga yatirdi. Ayaklarimi omzuna alip amimin dilini yalamaya basladi erkegiiiim ahh hadii amimi parcala dagit kocacim diye inliyordum. Tamam karicim dedi ve 26 cmi yavas yavas icime soktu daha once cok yarrak aldigim icin icime cok acimadi ama yinede biraz acidi bir yandanda memelerimi yalarken duydugum zevki size anlatamam hizla gidip gelmeye basladi sonra icimden cikti ve hadi kucuk fahisem domal bakalim kocana dedi gulumseyip hemen onun domaldim yarraginin kafasina ve deligime annemin kremini surdu bi anda gir kocacim dedimtamam karicim dedi ve bir anda girdi bi an icin cok acidi ama hizlaninca aci yerini zevke birakti tasaklari gotume carpiyordu sap sup diye sesler cikiyordu icimden cikti ve ben saksoya devam ettim o siki agzimdan cikarmak istemiyordum sonra tasaklarini aldim agzima oyle istahla yaliyordum ki yiyesim geldi tasaklarini hafif hafif isirdim daha sonra ben bosaldim ama o daha bosalamamisti biraz daha gotten siktikten sonra o da bosaldi butun spermlerini israf etmeden yaladim yuttum bir sure icime girip yatakta annemle emre abiyi izledik o da annenden daha guzel sikisiyorssn dedi dinlendikten sonra birlikte dus aldik ordada onden girdi ve birlikte yatip uyuduk annem oglen 12 gibi geldi eve. Emre abi annemden 3 saat once geldigi icin isten artik her gun sevisiyoruz onunla. Yakinda diger maceralarimida yazacagim.

Otobüste Abazanın Biri Geçerken Dayadı

5 Yorum

Merhaba, ben İstanbul’dan Merih. 27 yaşındayım ve bekar bir bayanım. Ailem İzmir’de yaşıyor ve ben de 4 yıldır çalışmak üzere geldiğim İstanbul’da yalnız yaşıyorum. Kızlığımı kaybedeli çok uzun zaman oldu, ama hiçbir zaman kızlık konusunu kafama takmadım. Etrafımda birçok erkek var ve ben bunlardan hoşuma giden bazıları ile birlikte oluyor ve hayatımı dolu dolu yaşıyorum. Erkeklerin beni yiyecek gibi bakmalarına ve taciz etmelerine daha lise yıllarımdan beri alışkınım. Aslında onlara hak vermek lazım, çünkü oldukça güzel ve çekici bir bayanım. 1.71 boyunda, kumral, ela gözlü ve balıketiyim. Özellikle göğüslerimin iriliği ve popomun şekli görülmeye değer ve ben de bu özelliklerimle gurur duyarım. Geçen hafta Çarşamba günü işten biraz geç çıkmış ve maalesef servisi kaçırmıştım.Normalde taksiyle giderdim, fakat canım çok sıkıldığı için midir bilmiyorum, nedense o gün Mecidiyeköy’den otobüse binmek aklıma geldi. Otobüs durağının kalabalığı beni ilk başta oldukça ürküttü ve vazgeçmek üzereyken, arka arkaya gelen otobüsler düşüncemi değiştirdi. Saat 20.30 civarıydı ve artık hava kararmıştı.
Sırada önümde yaşlı bir bayan vardı ve dönüp dönüp bana bakıyor, sanki bana önündeki adamı şikâyet eder gibi kaş göz işareti yapıyordu. Ben de merak ettim ve baktım. Kadının önünde iri yarı ve çok çirkin, inşaat işçisi görünümlü bir adam, eli cebinde devamlı aletiyle oynuyor ve etrafına tuhaf tuhaf bakıyordu. Adam bir an arkasını döndü ve göz geldik. Gerçekten ürpermiştim. Neyse, 2-3 dakika sonra otobüse bindim ve en arka sıralara doğru ilerledim ve oturdum. Otobüs ilerlerken, o çirkin adamın da gelip tam yanımda ayakta durduğunu fark ettim. Daha sonra otobüsün kalabalıklaşmasıyla birlikte, omzumda bir sertlik hissettim. O gün üzerimde dar ve göğüs dekolteli bir body ve yırtmaçlı uzun eteğim vardı ve ne yapsam göğüslerimin arasının yukardan görünmesini engelleyemezdim. Adam başımda dikilmiş bir eli cebinde, omzuma dayanıyor ve göğüslerime yiyecekmiş gibi bakıyordu. Rahatsız olmuş ve hareketlenmiştim, ama adam oralı bile değildi ve hala bastırıyordu. Anladığım kadarıyla adamın aleti kalkmıştı, çünkü omzumda hissettiğim şey giderek büyüyordu. Tek vücut olmuştuk… Köprüden çıktıktan sonraki ilk durakta ben ayağa kalktım ve en arkaya, cam kenarına doğru ilerledim. Amacım bu adamdan kurtulmaktı. Ama tabi ki peşimden geldi ve arkama geçti. Otobüs kalabalıktı ve arkada resmen kapana kısılmıştım. Adam kalçalarıma iyice dayanmıştı, ama ara ara değdirip çekiyordu. Artık ben de yavaş yavaş heyecanlanmaya başlamış ve merakla bana değeceği anı beklemeye başlamıştım. Otobüsün ani bir gaza yüklenmesi ile tekrar tek vücut olmuştuk ve artık ben de kendimi adama bastırıyordum. Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu ve etrafımdaki insanlar tarafından rahatlıkla anlaşılabilirdi. Amım iyice sulanmıştı ve sadece otobüsten indikten sonra erkek arkadaşıma gitmem ve onunla sevişmem gerektiğini düşünüyordum. Arkamdaki yabani adam da artık resmen kerkinerek beni eteğimin üstünden sikmeye başlamıştı. Otobüs Bostancı’ya geldi, ama ben artık çok kötü durumdaydım. Erkek arkadaşım Adatepe’de oturuyordu ve oraya yürüyerek gidebilirdim. Bostancı’da otobüsten indim ve arkama bakmadan yürümeye başladım. Sahilden yukarı doğru yürürken aklım bu yabani adamın nerede olduğuna takılmıştı ve bu merakla arkama döndüğümde onu gördüm. Bana pis pis bakıyor ve yürürken eli cebinde, aletini karıştırmaya devam ediyordu. Saat 21.00 idi ve arkadaşım ancak 22.00 gibi eve geliyordu, amacım ona sürpriz yapmaktı ve zaman geçirmek üzere tekrar sahile doğru yürümeye başladım ve ilk gördüğüm çay bahçesine oturdum… Burası bir aile çay bahçesiydi ve adam beni takip etse bile bir şey olmaz diye düşünüyordum. Fakat içimde bir şeyler de harekete geçmiş, bu adamın aletini inanılmaz bir şekilde merak ediyordum. Daha çayımdan bir yudum almadan adamın iki üç masa önüme oturduğunu ve bana bakarak masanın altından yine aletini karıştırdığını fark etmiştim. Adam beni bakışlarıyla yiyor ve resmen sikiyordu. Artık adamın bakışlarına cevap vermeye, adama tuhaf tuhaf bakmaya başladım. Çayım bitince kalkmaya karar verdim. Hesabı ödedim ve arkama bakmadan tekrar yürümeye koyuldum. Ve inanın artık beni takip etmesini istemeye başlamıştım. Biraz gittikten sonra arkama baktım, ama adam arkamda yoktu. Adamın aletinin büyüklüğünü kafamda canlandırırken inanılmaz tahrik olmuştum ve amımın suları bacaklarımın arasına süzülmüştü. Tam bu esnada kestirme olduğunu düşündüğüm bir ara sokaktan caddeye doğru yürürken, 15 metre ilerimdeki inşaatın önünde onu sigara yakarken gördüm. 5 saniye içinde önünden geçecektim. İçimde inanılmaz bir duygu fırtınası vardı ve her şeyi unutmuştum. Nerdeyse bana laf atması için dua ediyordum. Başım önümde tam önünden geçerken, bana belli belirsiz bir şey dediğini duydum ve ona doğru bakıp, “Pardon, bir şey mi dediniz?” diye sordum. O da, “Hayır abla! Sen bir şey mi diyecektin?” dedi. İnanılmaz heyecanlanmıştım. Adamın şivesi ve çirkinliği beni itiyordu, ama aletinin büyüklüğünü merakım benim inşaata girmemi emrediyordu sanki. Artık kelimelerime ben değil, amım hükmediyordu: – Bu inşaatta mı çalışıyorsun? – Evet abla! – Çok var mı daha inşaatın bitmesine? – Yok, abla, 6-7 aya kalmaz biter. – Kaça burada daireler biliyor musun? – Abla hiç bilmem. Gündüz gel ustalara sor istersen, onlar bilir. – Şöyle bitmiş birkaç daire varsa bakabilir miyim? Biraz geç oldu ama… – Gel abla istediğin kadar gez, ayıp ediyorsun! Bunu derken adamın gözlerindeki ışıltı içimi tekrar ürpertmişti. Bu aslında beni biraz sonra nasıl sikececeğine dair bir sinyaldi ve ben bu sinyali almış daha çok azmıştım. “Tamam!” dedim ve içeri girdim. Giriş kat daha bitmemiş, şantiye gibi bir yerdi. Merakla etrafı incelemeye başladım. Artık amım heyecandan sırılsıklamdı ve dayanamıyordum. Kendimi nasıl siktirsem diye düşünürken, adam aniden beni belimden yakaladı ve naylon kaplı, tahtadan kapısı olan bir odaya soktu. Ben ne olduğunu anlamamıştım, ama bu hareketten acayip memnun kalmıştım. Arkamdan yapışmıştı ve tek vücut olmuştuk. Yaba gibi ellerini öne atıp göğüslerimi yoğururken, arkamda da götüme bastırdığı kalkık sikini hissediyordum. Odanın pencereleri de naylon kaplıydı ve bizi kimse göremezdi. Odada iğrenç bir yatak, piknik tüpü ve bir çaydanlık, bir duvarda çivilere asılmış birkaç eski kıyafet, bir duvarda da ucuz gazetelerden koparılmış, bol bol bikinili manken resimleri vardı. Resimlerin hemen hemen hepsinde (kurumuş döl lekesi olduğunu tahmin ettiğim) lekeler vardı. Resimdeki mankenlere bakarak 31 çekmiş olmalıydı… Adam beni yatağın üzerine itti ve “Çabuk üzerini çıkar!” dedi. Bunu bana emir verir gibi söylemesi hoşuma gitmişti. Üzerimdeki ceketi çıkardım ve adam daha söylemeden ayağa kalktım ve Body ve Sutyenimi de çıkardım. Adam göğüslerime yiyecekmiş gibi bakıyor ve bir yandan da kendi gömleğini çıkarıyordu. İnanılmaz kıllı bir adamdı ve ben bu yabani adamın önünde, üzerimde sadece eteğimle ayakta duruyordum. Adam gömleğini çıkardıktan sonra bana yaklaştı ve göğüslerimi yalamaya, emmeye başladı. O kadar sert emip ısırıyordu ki, canım yanmaya başlamıştı. Ben de ona başından tutarak karşılık veriyordum… Aniden beni yatağa oturttu ve önüme gelerek pantolonunu çıkarmaya başladı. Ben de ona yardım ettim ve külotunu indirdim. Ama ortaya çıkan kocaman sikini görünce donup kaldım. Adam bana emreder gibi, “Ağzına al!” dedi. Sikin o kadar büyüktü ki, ben nasıl alacağımı düşünürken, ensemden tutarak başımı sikine doğru bastırdı. Ve ben o koca aleti boğazıma kadar almak zorunda kaldım. Artık adamın sikini emip yalamaya başlamıştım. İnanılmaz zevkliydi ve tükürük bezlerim harekete geçmiş, devamlı ağzımın kenarından akıyorlardı. Biraz sonra adamın sikini ağzımdan çıkardım ve ona bakarak sikini göğüslerimin arasına aldım ve sikini kocaman göğüslerimin arasında aşağı yukarı kaydırmaya başladım. Gözlerim adamın suratındaydı, boşalırken alacağı ifadeyi merak ediyordum. Adam az sonra, “Aç ağzını!” deyip, böğürtüler çıkararak boşalmaya başladı. Ben fışkıran dölleri ağzımla yakalamaya çalışıyordum ve büyük kısmı ağzıma kaçmıştı. Boşalması bitince sikini ağzıma alıp yalayarak temizledim. Doğruldum ve elime su dökmesini, ağzımı çalkalamam gerektiğini söyledim. Küçük plastik bir bidondan elime su döküyor, ben de ağzımı çalkalayıp yerdeki leğene ağzımda kalan döllerini tükürüyordum… Daha sonra adam külotumu çıkarıp yatağa yatmamı ve bacaklarımı aralamamı söyledi. Ben büyülenmiş gibi her dediğini yapıyor ve bekliyordum. Ve adam üzerime gelip, sikini amımın ağzına yerleştirdi ve yüklenmeye başladı. O ana kadar birçok erkekle sikiştiğim ve değişik değişik yaraklar yediğim halde, sanki ilk kez kızlığım bozuluyor gibi hissediyordum ve adamın sikini almakta zorlanıyordum. Sonunda hepsini dibine kadar kökledi ve “Orospu seni otobüste gördüğümden beri sikmek istiyordum!” diyerek gidip gelmeye başladı. Benim, “Yavaş ol lütfen!” dememe aldırış etmeden hoyratça sikiyordu beni. Yaklaşık 25 dakika kadar, beni şekilden şekile, pozisyondan pozisyona sokarak siktikten sonra, en son domaltıp, (tüm itirazlarıma ve bağırmalarıma rağmen) o koca sikini götüme soktu ve birkaç kez gidip geldikten sonra götümün derinliklerine böğürerek boşaldı… Üzerimden kalktığında ben de kalktım, ama ayakta zor duruyordum. Bir an önce giyinip oradan gitmem gerekiyordu. Tam elbiselerime uzanmıştım ki, adam bana, yukarıda 16 yaşında ve daha önce hiç kadın sikmemiş yeğeni olduğunu ve ona da bir kıyak yapıp yapamayacağımı sordu. Aslında hiç halim yoktu, ama çaresiz tamam dedim, çünkü burada beni kesseler kimsenin ruhu duymazdı. Adam çocuğa seslendi ve çağırdı. Çocuk gelip beni görünce, heyecandan az kalsın bayılıyordu. Çocuk ta bir kere ağzıma boşaldıktan ve bir kere de amımı siktikten sonra, ben apar topar elbiselerimi giyip, oradan kaçarcasına uzaklaştım ve sevgilime gitmek yerine direkt kendi evime gittim.

O Gece Çılgına Döndük

2 Yorum

Karımla porno seyretmeye başladığımızda onun grup sexe ilgisi olduğunu anladım ve çok erkekli porno filmler alıp seyretmeye başladık. Eşim 22 yaşında vücudu boyu ve güzelliğiyle tam bi çıtır. Bir akşam bana kendini başkalarıyla paylaşmak istedigini söyledi ve onun istegi üzerine netten birini ayarladık. genç alımlı biriydi. Eşim onu dar kotu ve göbeği açık bi bodyle karşıladı. Biraz muhabbet ve alkolden sonra esim üzerini değişmek üzere yatak odasına geçti. Gelince benim dahil arkadaşın gözleri yerinden oynadı. Yüksek topuklu çizme, ultra bi mini etek ve transparan bi body giymişti. Önce karşımıza oturdu ve biraz beyaz külodundan frikik verdi. Sonra arada bir porno filmi değiştirmek için kalkıp eteginin altındaki güzel götünü gösteriyordu bize. Eşim sonra ikimizin arasına oturdu ve eşofman üzerinden siklerimizi ellemeye başladı. Ilk defa böyle bişey yaptıgım için oldukça heyecanlıydım ve sikim taş gibiydi. Ikimizde soyunduk ve çıplak kalınca eşim önce arkadaşın sikini emmeye başladı. Emerken bi eli benim sikimi okşuyordu.
Sonra benim sikimi ağzına almaya başladı. Gökhan kalktı ve eşimin daha önce yabancı eli değmemiş amcıgını yalamaya başladı. Sonra gökhan dayanamayıp sikini karımın amcığına yerleştirdi. karım ilk defa yabancı bi yarak yiyordu ve çok memnun gözüküyordu. Bi yandanda sikimi yalayarak iki sikin keyfini çıkarıyodu. Sonra yerleri değiştik ve ben karımı kucagıma alarak sikmeye başladım. Gökhanda koltuğa çıkıp eşimin agzına verdi. Daha fazla dayanamayıp eşimin ağzına tüm menilerini boşalltı. Eşim döl yalamayı çok sevdigi için hepsini yuttu. Bende bunu görünce dayanamayıp eşimin amcıgına boşaldım. Tam bi orospu gibi inliyordu. Sonra biraz mola verdik. Eşim elini yüzünü ve amcıgını yıkayıp bizi yatak odasında bekledigini söyledi. Içeri girince orospu yine mini etegiyle bizi bekliyordu. Ben sikimi çıkartıp sıvazlamaya başladım ve \”siz başlayın ben sonrada katılıcam\” dedim. Bunun üzerine karım gökhanı yataga yatırdı ve sikini yalamaya başladı. Eşimin götü tüm güzelligiyle önümdeydi. Amının ıslaklıgı tangasından belliydi. Sonra eşim bana dönerek gökhanın sikini dibine kadar amına aldı. Gökhan karımı sikerken bende yataga çıktım ve ağzına verdim. Sonra eşimi domalttık. Onu bi orospu gibi bi gökhan bi ben amına teker teker soktuk. Eşim \”sikin beni\” diye bağırıyordu. Sonra eşimin arkasına yattım ve arkadan amcıgına girdim. Gökhanda ağzına verdi. Boşalıcağımızı anlayınca eşimi yatağa sırtüstü yatırdık ve ağzına otuzbir çekmeye başladık. Eşimde dilini bi benim bi gökhanın sikine sürtüyordu. Önce gökhan geldi ve tüm döllerini eşimin ağzına fışkırttı. Eşimin çenesinden döller akıyordu o halde sikimi ağzına aldı ve yalamaya başladı. Bende çok geçmeden karımın ağzına boşladım ve hepsini yuttu. Eşim bu sikişten çok memnun kalmış olacakki bi daha istedi ve o günden sonra çok sexi giyinmeye başladı. Diğerleri başka hikayelerde…

Esra Abla İle Sex

1 Yorum

Doğum Günü Hediyem Esra Abla Selam arkadaşlar size geçtğimiz kurban bayramında yaşadığım zevkli bir anımı anlatacağım. Ben 20 yaşıda biriyim. Bayramda büyük baş kurban kestiğimiz için pay dağıtmıda çok olmuştu ve payları ben dağıtmıya başlamıştım. Herkese sırayla pay dağıtıktan sonra birakrabanın kurban kesemediğini ögrenince babam ona da pay vermişti ve onu götürmek için yine devreye ben girmştim. akrabamızın evine gittğimde kapıyı taş gibi olan kızları esra abla açmıştı kendisi 23 yaşındadır beni içeriye buyur etmişti içeriye geçtiğimde anne ve babasıevde yoktu. Sütun gibi bacakları füze gibi gögüsleri harika dudakları ve son derece güzel bir yüzü vardı. Bana tatlı vekola getirmiş onları sehpaya koyarken gögüslerini görmüştüm içine sütyen giymemişti. Üstünde beyaz gömleği altında dapdar siyah pantolonu vardı. Yarrağım çok fena kalkmıştı onu sikmem istiyordum ama nasıl yapacaktım. Bana nasıl olduğumu sormuştu bende ona bugün benim doğum günüm demiştim oda ya canım benim doğum günün kutlu olsun demiş beni yanağımdan öpmüş ve ardından esra ablandan ne istiyorsun deyince onaseni sikmek
istiyorum deyip birden onu kucağıma almış ve ne olduysa pantolonun dikişleri yırtmıştım. Ne yapıyorsun erdem deyince dudaklarına yapışmışbir yandan da onun kilodunu indiriyordum sonra fermuarımı açıp 17 cm yarrağımı amını içine kökleyince inanılmaz bir çığlık atmıştı. İstemiyorum canımçok acıyor ahh ayyyyy ne olur çıkar canım çok acıyor ne olur ahhhhhh diye bağırıyordu bende aksine onun amını taramalıgibi tarıyordum amının içinde öyle hızlı gidip geliyordum ki esra abla acıdan kıpkırmızı olmuştu onu kucağımda zıplatırken bir yandan gömleğinindüğmelerini açmış gögüslerini yalıyordum 6 dk sonra dayanamayıp yüzüne patlamıştım. Yarrağımın inmesine izin vermeden onun götünü sikmeye karar vermiştim yarrağımı kan içinde kalmıştı çünkü kızlık zarını patlatmıştım. Esra ablamım taş gibi götüne bir kutu arko krem sürmeme rağmen gtüne girememiştim. Kanepenin koltuğuna başını sıkıştırınca göt deliği açılmış ve yarrağımı köküne kadar soktuktan sonra onun tekrar kucağıma almıştım ama yine çok bağırıyordu onun güzeL götünü sikerken inanılmaz bir zevk alıyordum içinde 15 dakika boyunca gidip gelmiştim boşalmam biraz uzun sürmüştü amazevklerin ve hediyelerin en büyüğünü almıştım bütün döllerimi onun götüne boşaltmıştım. İkimizde zevkle yere yığımıştık esra ablanın götüne baktğımda göt deliğimosmor olmuştu. Üstümü giyindikten sonra yarım kalan kolamı içmiş evden çıkmıştım evden çıkarken ona doğum günü hediyem için teşekkür etmiştim o da önemli değil illa ki dogum günün olması gerekmez normal zamanda da beni sikebilirsin beni yarraksızbırakma onun tadını aldırdınbir kere demişti. Tamam demiş ve doğum günümdeki en iyi hdiyenin verdiği zevkle eve gitmiştim…

Kocamı Aldattıgım Erkeklerden Futbol Takımı Kurardım

1 Yorum

merhaba size yabancı sitelerindeki konulu pornolar gibi olan yaşadığım bir konuyuantacağım,hatta oradaki  bile bu hikayemin yanında dandik kalacak.  O gece bir de kocam sevişmek istedi, ama, “Hastayım!” diyerek atlattım. Daha sonraki günlerde, ben, Selda, Cem ve Hakan oldukça sık bir araya geldik. Her fırsatta onlara gidiyordum, Hakan ve Cem’e bir güzel kendimi siktiriyor ve zevkin doruklarına çıkıyordum. Özellikle biri önümden biri arkamdan girip beni tost yaptıklarında aldığım zevki anlatamam. Seks konusunda artık neredeyse bir uzman olmuştum, Selda’dan seksin tüm inceliklerini öğrenmiştim. Kocam birşey fark etmesin diye onunla yine eskisi gibi sevişiyordum. Yani kocamın altına dümdüz yatıp, onun işini bitirmesini bekliyordum, sonrada uyuyordum. Hatta işi abartmıştım, bazı geceler kocam işini bitirip uyuyunca, acele bir sikiş için Selda’lara gider bile olmuştum. Salak kocamın doğru dürüst sikemediği amımı ve hiç ellemediği götümü Cem yada Hakana doldurtup geliyordum ve böyle gecelerde çok daha fazla zevk alıyordum. Bu böyle bir iki ay kadar devam etti. Ama birgün Selda bana bir itirafta bulundu ve aslında işlerinin bu olduğunu söyledi.Zengin insanlarla grup seks partileri yapıyorlarmış ve bunun karşılığında yüklü paralar alıyorlarmış. Hakan da onların iş arkadaşlarıymış, gelen isteğe göre o da katılıyormuş bu partilere. Bunu öğrenince şok oldum ve “Yani benim para vermemi mi istiyorsunuz?” dedim. Bu sorum üzerine Selda güldü, “Yok canım, seni çok sevdim, çok güzel ve seksi bir kadınsın, seninle sadece zevk için yaptım bunları ve seni seks ile tanıştırmak içindi. Hem senin parasal olarak buna gücün yetmez. Zaten yakında taşınacağız buradan, eğer istersen sen de bize katılabilirsin. Nasıl olsa sikişmeyi çok seviyorsun, hergün bıkana kadar sikişip, üstüne de yüklü paralar kazanabilirsin. Ama yok dersen, bir daha Cemi de Hakanı da göremezsin!” dedi.
Ne diyeceğimi şaşırmıştım bu durumda. Daha iki üç aya önce seks hakkında hiçbir şey bilemeyen ben, bu sürede seks hastası olmuştum, ama para kazanmak için de kendimi başkalarına siktiremem diye düşünerek Selda’ya veda ettim. O da, “Eğer bir gün kararın değişirse ara!” diyerek bana telefonunu verdi ve bir hafta sonra taşındılar binadan. İki hafta sonra artık dayanamayacak derecede azmıştım, zira kocamdan bana hayır yoktu. Mahalleden kimseyle de olmazdı. Belki bir şirkette iş bulup çalışırsam, kendimi işime veririm ve sürekli seks düşünmekten vazgeçerim diye düşündüm. Yabancı dilim çok iyidir, bununla ilgili bir iş bulabilirdim.( porno hikayesi ) Kocama çalışmak istediğimi söyledim. Önceleri yok filan dedi, ama onu ikna ettim ve bir hafta sonra ithalat ihracaat yapan büyük bir şirkette tercüman olarak işe başladım. Devamlı olarak şirketin yabancı ortakları olan Amerikalı Jery bey ve Lara hanımla yazışıyor, onlara raporları gönderiyordum. Kendimi işe vermiş, seksi unutmaya çalışıyordum, ama olmuyordu, her dakika Selda’yı aramak geçiyordu içimden. Bir gün Amerikadan bir mail aldım, Jery ve Lara Türkiye’ye geleceklerini yazmışlardı. Hemen gerekli hazırlıkları yaptım ve genel müdüre haber verdim. O da bana bir telefon numarası verdi ve “Onlar özel ağırlanmak ister, bu numarayı ara ve beni söyle, şirkete davet et!” dedi… Odama geçtim, tam numarayı çevirmeye başladım, ama o anda farkettim ki bu Selda’nın numarasıydı. Şok olmuştum. Neyse aradım, Selda cevap verdi. Sesimi tanımıştı, biraz havadan sudan konuştuktan sonra durumu anlattım ve onları şirkete davet ettim. Ertesi gün Cem ile Selda geldiler. Cem genel müdür beyin yanına gitti, Selda da benim yanıma geldi. Selda bana sordu, “Nasılsın?” dedi. “Aslında iyi değilim, siz gittiğinizden beri salak kocamdan başka bir şey yok, nasıl olabilirim ki?” dedim. Selda da, “Sana bir iyilik daha yapabilirim!” dedi. “Nasıl?” dedim. O da, “Bekle gör!” dedi. Biraz sonra Cem geldi ve “Hadi gidiyoruz!” dedi. Ben, “Güle güle!” diyordum ki, “Hadi sen de geliyorsun!” dedi. Genel müdür beyle konuşmuşlar, otel vesair işleri için şirketten birini istemişler, o da beni söylemiş. Hemen hazırlandım ve çıktık… Otoparka indik onların VIP minibüsüne bindik. Direksiyona Selda geçti, Cem de benim yanıma arkaya geldi ve fermuarını açtı. Ben hemen onun kocaman hasret kaldığım sikini emmeye başladım. Biraz sonra iyice sertleşmişti ve beni yan yatırıp, tangamı kenara çekip, hemen amıma girdi. O ne muhteşem birşeydi. “Özlemişim valla!” dedim. Ve pompalamaya başladı. Hızla pompalıyordu. Ben kısa sürede boşalmıştım bile. Hemen sikimi amımdan çıkartıp, “Ben de senin götünü özledim, seninki gibisi yok!” dedi ve götüme sokmaya başladı. Ben zevkten uçuyordum ve o pompalamaya devam ediyordu ve beni uçuruyordu. Boşalacağını söylediğinde, ( sex hikayeleri )hemen sikini götümden çıkarıp ağzıma aldım ve ağzıma boşalttım. Özlediğim tadın hepsini yutmuştum ve derin bir, “Oohhhh!” çektim ve emmeye devam ettim, yeniden kaldırmak için. Ama o kendini çekti, “Eğer istiyorsan, bu partide sen de bize katılacaksın! Jery tam bir göt hastasıdır, onunla sen ilgileneceksin!” dedi. Ben de, “Nasıl olur, partiden sonra beni şirkette görünce ne olacak?” dedim. “Merak etme, onlar herzaman maskeli yaparlar! Bu kaçıncı sefer, ben de Selda da onların yüzünü hiç görmedik. Onlar da bizim yüzümüzü hiç görmediler!” dedi. Ben kabul edince Cem sikini tekrar ağzıma verdi ve emerek kaldırdım. Otele gidene kadar beni arabada sikti ve defalarca boşalttı. Kuş gibi hafiflemiştim resmen. Otel ve diğer işleri ayarladık ve beni şirkete bıraktılar. İki gün sonra Amerikalı misafirlerimiz geldi, şirkette ben karşılamıştım onları. Kocama da, büyük patronların geldiğini, akşam toplantıda çeviri yapacağımı anlatmış ve akşam geç geleceğimi söylemiştim. Kocam mırın kırın etsede kabul etmişti. Akşam oldu, onları otele ben götürdüm bıraktım. Bir saat sonra da dışarda Cem ve Hakan ile buluşup otele gittik. VIP minibüste Cemin bana getirdiği kıyafetleri giymiştim, siyah süper mini bir etek, kırmızı dantelli bir tanga ve kırmızı dantelli bir büstiyer. Üzerime de uzun bir pardesü. Yukarı çıktık. Odaya girmeden maskelerimizi taktık ve ben pardesüyü çıkardım, içeri öyle girdik. Ben içki servis yaptım önce. Sonra Cem ve Hakan Lara’nın yanına oturdu, ben de Jery’nin yanına oturdum. Jery direk olarak, “Kalçaların çok güzel!” dedi ve okşamaya başladı. Ben de ayağa kalkıp, arkam ona dönük olarak eğilip eteğimi çıkarttım. O anda Jerry ani bir hareketle yerinden kalktı ve kalçalarımda dilini hissettim. Tangamı indirdi ve “Ohh my God, very nice Black Rose!” dedi. Selda’ların kendi aralarında ‘Kara Kutu’ diye adlandırdıkları göt deliğine, Jery de ‘Black Rose’ (Kara Gül) diyordu…( erotik seks hikayesi ) Bu arada Lara, Cem ve Hakan’ın siklerini ağzına alıyor, bir onu bir onu emiyordu. Jery de benim götümü biraz yaladıktan sonra, ben ona döndüm ve sikini çıkardım. İlk defa sünnetsiz bir sik görüyordum, büyük bir şey değildi. Ve ağzıma alıp emmeye başladım. Biraz büyüdü ve kafası meydana çıktı. Biraz sonra Jerry beni dört ayak pozisyonuna getirdi ve kabuklu sikiyle götüme girmeye başladı. Devamlı iltifat ediyor, ‘My Black Rose’ diyordu. Hiç zorlanmadan alıyordum Jerry’nin sikini götüme. Sikini götümden çıkarmadan beni kucaklayıp Lara’ya doğru götürdü. Lara halen Cem ve Hakan’ın siklerini emiyordu. Jerry benim yüzüm Lara’nın amına gelecek şekilde domaltınca, ne yapmam gerektiğini anlamıştım. Ben de Lara’nın amını yalamaya başladım. Bu arada Jery devamlı götüme pompalıyordu ve ben zevkten uçmaya başlamıştım artık. Götümü sikmeye biraz devam etti ve götümün içine boşaldı. Öylece duruyordu, biraz bekledi ve götümden çıktı. Sonra beni Hakan’ın kucağına oturttu ve onun götüme girmesini sağladı. Jery beni seyrediyordu… Cem de Lara’yı kucağına almış, amına derin sert dalışlar yapıyordu. Kısa sürede Lara haykırarak boşalmaya başladı ve Cem’in kucağından indi, kenara geçip oturdu ve Cem’in benim amıma girmesini söyledi. O da hemen geldi ve amıma soktu. Yine en sevdiğim pozisyondaydım, Hakan arkamda Cem önümde idi, her iki deliğimi de pompalıyorlardı. Az sonra Jery geldi ve sikini ağzıma verdi. Aynı anda üç deliğim de dolmuştu, ben zevkten çıldırıyordum. Jery’nin siki yeniden sertleşince, Cem ve Hakan beni bıraktılar, Jery beni kucağına aldı. Yine götüme sokmaya başladı, deli gibi sikiyordu götümü. Çocuklar da Larayı tost yapmışlardı. Bu şekilde uzunca bir süre sikişmeye devam ettik. Otelden gece saat iki civarında ayrıldık. Cem ve Hakan beni eve bıraktılar, ama tabi arabada ikisi de birer kez daha siktiler güzelce beni. Eve girdiğimde kocam yatmamıştı halen, salonda beni bekliyordu. Ona neden yatmadığını sorduğumda, beni merak ettiğini söyledi. Ben de, “Çok yorgunum, hemen yatıp uyumak istiyorum!” dedim. “Biraz sonra yat…” dedi. Anladım sevişmek istiyordu. Bu gece yaşadığım bukadar güzel seksten sonra kocamın sikmesinden hiçbir şey anlamayacaktım, ama yine de, “Peki!” dedim. Önce duşa girdim iyice temizlendim ve yatağa girip kocamı çağırdım. Herzamanki gibi yine iki dakikada işini gördü ve uyudu hayvan! Ve o gece ben kafamda herşeyi bitirmiştim, kocamdan boşanacaktım… Ertesi gün işe gittim. Jery ve Lara şirkete öğleye doğru geldiler ve öğlen yemeğine beraber çıktık. Bir ara yemekte Jery elime bir not tutuşturdu. Notta, “Black Rose, muhteşemdin!” yazıyordu. Beni sesimden tanımıştı. “Siz de öyleydiniz!” dedim ve gülümsedim. Yemekten sonra şirkete döndük. Öğleden sonra Lara alışverişe gideceğini söyleyip şirketten ayrılınca, Jerry beni odasına çağırdı. Bana, “Gerçekten muhteşem bir kadınsın, seninle yüzünü görerek sevişmek!” istiyorum dedi. Ben de tabi dedim ve hemen onun önüne diz çöktüm. Önce sikini ağzıma aldım kaldırdım, sonra Jerry’yi masanın üzerine yatırdım, eteğimi yukarı toplayıp, tangamı kenara sıyırdım ve yüzüm ona dönük şekilde, sikini götüme aldım. Üzerinde zıplıyordum. Aldığı zevk gözlerinden okunuyordu. Kasılmaya başladı, boşalacağını anlamıştım, hemen üzerinden inip sikini ağzıma aldım ve ağzıma boşalmasını sağladım. Sonra hemen toparlandık, ben çıktım odasından. Akşam üzeri genel müdür beni odasına çağırdı ve beni tebrik etti, büyük bir terfi ve zam aldığımı söyledi, Jery emretmiş. Jery ve Lara İstanbulda iki gün daha kaldılar. Lara devamlı dışarıda, mağazaları falan geziyor, Jery de fırsat bulduğu heryerde götümü sikiyordu. İki gün böyle geçti ve Jerry ile Lara Amerikaya döndüler. Ama sonrasında genel müdürümün bana olan ilgisinin değiştiğini fark etmeye başladım. Birgün beni odasına çağırdı ve “Black Rose! Bir de ben koklayabilirmiyim?” dedi. Galiba Jerry’den öğrenmişti. Ben de hiç sakınca görmedim ve onun odasında sevişmeye başladık. Önce striptiz yaptım ona, sonra onun önünde diz çöktüm ve pantolonunu indirmeye başladım. Külodunu indirdiğimde hiç görmediğim kadar büyük bir sik karşımda duruyordu, hemde dimdik olarak. ( aldatan sex hikayeleri )Hemen emmeye başladım… Beni yukarı çekti ve amıma girmeye başladı. Sikinin amıma girerken her milimetresini hissediyordum ve muhteşem zevk alıyordum. Kısa sürede boşladım, hiç bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum. O koca sikini amımdan çıkarıp, “Hadi birde senin o meşhur Black Rose’un tadına bakalım!” dedi. Yere indim ve dört ayak oldum. O da geçti arkama ve götüme dayadı koca sikini. Nasıl alacağım diye düşünüyordum. Biraz yüklendi olmadı. Tekrar amıma soktu ve sikinin kayganlaşmasını sağladı ve tekrar götüme dayadı. Başı girmeye başlamıştı, kendimi olabildiğince serbest bırakıyordun. Başı girmişti artık ve kalın gövdesi de ilerliyordu. İlk kez Hakan’ın siktiği gibiydi sanki, canım acıyor, ama zevk alıyordum. Ve yavaş hareketlerle dibini bulmuştu artık. Öylece durması söyledim. Acıya iyice alıştırdım kendimi ve hareket etmeye başladım. Acı nerdeyse tamamen kaybolmuştu ve müthiş zevk alıyordum artık. O da hızlanmaya başladı ve hızla yüklenip içime lavlarını püskürttü. Çok güzeldi. O günden sonra genel müdür asistanlığı yapmaya başladığım için hergün beraberdik. Her fırsatı değerlenidiriyor, kaşla göz arasında sikişiyorduk. Haftada en az bir kere de otele gidip, sabahtan akşama kadar sikişiyorduk. O bana amımdan şimdiye kadar hiç almadığım zevki veriyordu, ben de ona hiçbir kadının o güne kadar ona vermediği götü veriyordum (bunu kendisi söyledi, karısı dahil hiç bir kadın ona götten vermemiş!), ikimiz de halimizden memnunduk. Onun ayarladığı bir avukat sayesinde kısa sürede kocamı da boşadım ve yine onun bana özel tutup, dayayıp döşediği bir eve çıktım. Arada bir Selda’larla partilere gidiyorum. Tamam, genel müdürüm beni yaraksız bırakmıyor, ama ne olursa olsun, Hakan ve Cem benim ilk erkeklerim. Eski kocamı erkek sınıfına bile koymuyorum!

Ateşli Buse İle Banyoda

Yorum yap

Merhaba  sitesi okuyucuları.Adım egemen 25 yaşında istanbulda yaşıyorum 170 boy 60 kilo esmer kendi etrafımda beğendiklerini söleyen çok insan vardı ama benim beğendiğim alt komşumun dul baldızı buseydi sarışın balık etli beyaz tenli göğüsleri ve kalçaları beni deli ediyordu merdivenlerde karşılaştığımız zamanlarda her zaman öne geçmesini sağlar o 4 ben 5 katta olduğumdan merdivenleri çıkana kadar inanın boşalma derecesine geliyordumki ben çabuk boşalan biri değilimdir neyse ben gece vardıyasında çalışıyorum sabah eve geldim ve yorgunluktan ölüyordum hemen vurup kafayı yattım akşam üzeri saat 4 falandı kalktım tv izlim dedim ama hava çok sıcaktı önce duş aliyim dedim duşa girdim gene her zamanki gibi buseyi hayal ederek taş gibi olan 18 cm lik sikimi sıvazlıyordum yavaştan alarak hep buseyle fantaziler kurardımtam o anda kapı çaldı ben kardeşimdir die sadece havluyu belime dolayıp ıslak ıslak kapıyı açtım işte o an bittiğim andı az önce onunla sikişme hayalleri korduğum buse karşımdaydı ve kekeliyerek buuyy buyrrunn dedim ve annemi sordu bende evde yoklar bişimi oldu dedim yok ablam ve eniştem işteler bende anahtarı içerde unutup dışarı çıktım dedi bende buyrun içeri geçin gelene kadar dedim oda olur diyip içeri geçti kapıdan girdi beni havluyla görünce hayırdır dedi duş alıyordum dedim hava çok sıcak malum dedim evet bende az gezeyim dedim sıcaktan bittim dedi
üstünde beyaz bi body ve altında muhteşem bi diz altı etek vardı bandoyda zaten taş gibi olan aletim gene baş gösterdi ve busenin gözü oraya çarptı fark ettim koridordan odaya buyrun ben duş alıp geliyim dedim olur tamam dedi ben banya girdim tekrar ama afallamıştım üstüme hemen bi su döküp çıkıcaktımki sikim taş gibiydi boşalayım yoksa rezil olurum dedim ve başladım sabunla 31 çekmeye dediğim gibi erken boşalmam bi 10 dk sonra buse seslendi efendim dedim şimdi çıkıp çıkmıyacağımı sordu bende gidiyor sandım hayırdır gidiyormusun dedim yok lavaboyu kollanması gerektiğini söledi bende az sonra çıkıyorum 5 dk sürmez dedim ya acil küvetin etrafındaki perdeyi çek ben girim dedi bende tamam dedim ve perdeyi çektim içeri girdi benim kalbim güm güm atıyordu accaip heyecanlanmıştım onu görmek için sadece perde vardı ama aralamadan bile neler yaptığını görebiliyordum eteğini indirdi ve oturdu ben sikimi elime aldım ve yavaşça çekmeye devam ettim onunda bana baktığını fark ettim ayağa kalktı ama eteğini kaldırmadı o muhteşem kalçalarını perdeden görebiliyordum ege kız arkaaşın yok galiba dedi bende nerden anladın dedim 31 çekmenden dedi ben donup kaldım hiç bişi diyemedim utandım ve üstüme su dökmeye çıkmaya hazırlanıyordum ama bi anda perdenin açıldığını gördüm perdeyi sonuna kadar açtı inanamıyordum buse üstündekilerin hepsini çıkarmış askıya asmış ve küvetin içine girmişti çırıl çıplaktı ve BENİMDE ERKEK ARKADAŞIM YOK diyip elini taş gibi olmuş yarrağıma attı o anda delirdim ve dudaklarına yapıştım duvara dayayıp üstüne abanıyordum oysa beni var gücüyle üstüne çekiyor dudaklarımı ısırıyordu bi elide sikimdeydi inanamıyordum rüya gibiyidi ve kocağıma aldım ve küvetten çıkarıp sır üsütü yere yatırdım suyuda üstümüze ayarlayıp suyun altında sevişiyorduk ben kulak memelerinden başladım yalamaya boynunu ve yavaş yavaş her yerinden dilimi gezdireek aşağılara iniyordum göğüsleri muhteşemdi amcığına ulaştığımda dilim gördüğüm en temiz amcıktı ter temiz ve beyazdı adeta beni yala der gibiydi dilimi etrafında gezdiriyordum busenini iniltileriyle dahada heyecanlanıyor ve haz alıyordum amcığının dudakların arasına dilimi sokop skp çıkarırken busenin sok erkeğim sok demesi beni çılgına çeviriyordu ama bu kadar kolay bitmicekti bacaklarınıda yalıyor öpüyordum ayak parmaklarına kadar yaladım ve yüz üstü çevirdim ayaklarından yalamaya başladım yukarıya doğru buse çıkdırıyordu ,üstümüze su akarken dilimi her yerinde gezdiriyordum ve ufak ufak ısırıyordum kalçalarına vura vura beyaz teninde kızarıklıklar oluşturmuştum kalçalarını ikiye arayıp günlerce hayalini korduğum götünün deliğini yalıyordum yavaş yavaş yukarı çıkıp sıntında dilmii gezdirip ısırıyordum her ısırdığımda buse müthiş zevk alıyor ısır erkeim diye inliyordu ensesini yalarken sikim kalçalarının arasındaydı sok nolur sok diyordu ama ben ön sevişmeyi okadar istiyordumki bitmesini istemiyordum en az 30 dk onu yalamakla geçmişti tekrar sırt üstü çevirip taş gibi olan yarrağımı ağzına verdim ve 69 pozisyonunda amcığının en derin yerlerine dilimi sokuyordum kafama illeri geri yapıp amcığını dilimle sikiyordum tam anda sikimin koparcasına acıdığını hisettim ama anlamıştım titriyordu buse boşalıyordu iki kolunu iki yana bıraktı ve bana bakıp yeter artık boşaldım sik nolur sik beni diye inliyordu artık bende içine girip amcığındaki ateşi hissetmek istiyordum kalkıp dudaklarına yapıştım o sikimi eline alıp amcığına sokmaya çalışıyordu 5 sendir hiç olmadı çok dar sabunla dedi ama ben hayır amcığının ıslanmasını bekliyordum nolur sok diye resmen yalvarıyordu bacaklarını omuzlarıma aldım ve yarrağımın başını amcığının dudakları arasına yerleştirip hiç acele etmeden amcığın sularının akmasını bekliyordum illeri geri gidip gelip pompalıyordum her gidip gelmemde adeta milim milim içine giriyor zevten kudurtuyordum buseyi amcığından artık şakır şakır sular akıyordu bacakları umzumda pompalıyordum sikimi çıkardım ve bi arda kökledim busenin çığlığı eminim tüm apartmanı yankıladı yavaş nolur yavaş diyordu ama ben dormuyor adeta delirmiştim ve onu deliler gibi sikiyordum belli süre sonra busede zenk almaya ve tempoya ayak uydurmaya başlamıştıki hızlan erkeğim sik beni diye inliyordu kalktım ve buseyi dört ayak üstüne çevirdim ve yarrağımı amcığına sokmaya başladım ve kendi gidip geliyordu artık ben önümde gidip gelirken göt deliğinin açılıp kapandışını gördüm muhteşemdi göğüslerini tutmuştum sonra sol elimle saçlarını kavrayıp adeta tecavüz eder gibi kendime çekiyordum bi elimln başparmağıylada döt deliğini az sonraya hazırlıyordum o göte sokmalıydım buse defalarca orgazm olmuştu ama ben daha gelmiyordum göt deliğine baş parmağımı soktuğumda buse ahhhhhhhh dieye bağırdı sikicem seni amcığındanda götündende 3 yıldır apartmandasın beni deli ediyordun acısını çıkarcağım dedim oda madem istiyordun neden sikmedin neden istemedin geceleri yanıyordum hadi sik şimdi asıl ben alıcam sikmediğin günlerin acısını ben senden alacağım diyordu banyo iniltilerimizle yankılanıyordu ve yavaş yavaş boşalacağımın habercisi titremeler geliyordu bana ama amcığına boşalamazdım sikimi amcığından çıkarıp amcığından akan suları yarrağımın başıyla göt deliğine sürdüm ve başını götünün deliğine dayadım bi anda bastırdım ama girmiyordu iki üç defa denedim ama bağırıyordu hiç yapmadım dedi bu gün sikicem senin o güzel götünü dedim tamam yat dedi ve üstüme çıktı önce amcığına soktu ve kocağımda 3 5 dk zıpladı sonra amcığından akan suları göt deliğine sürdü taş gibi olan yarrağımın başınıda tükürükledi ve oturmaya başladı alamıyordu ama zorluyordu çünkü oda götten sikilmenin tadını tatmak istiyordu ve bi anda ahhhhhhhhhhhhhhhhh diye inledi gözlerinden yaş aktı ama bitmemişti sadece başını alabilmişti ve kalkıp oturmaya başladıkça götüde sulanmaya ve gevşemeye başlamıştı ben umuzlarından tutup alttanda bi anda geriya kalan sikimi götüne soktum ikimizde yorulmuştuk ama o götten sikilmenin tadını çıkarıyor kocağımda zıplıyordu ve ben artık dayanamadım götünün içine patladım bi anda ohhhhhhhhhh içime ılık ılık akıyo die kulağıma fısıldadı ve üzerime yığıldı bi 5 10 dk o şekilde kaldıktan sonra kalktık ve duş aldıktan sonra çıktık o artık karım gibiydi adeta gece çalıştığım için gündüzleri ikimizde evde oluyoruz ve haftanın en az 5 günü sikişiyorduk şimdi taşındılar BENİMLE SEXİN DURUKLARINA ULAŞMAK İSTEYEN TÜM BAYANLAR EKLEYEBİLİRLER

Older Entries Newer Entries

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.